Keresés: granna
30 termék
Granna - Gyurma kvartett (03054)

Ma úgy játszunk, hogy négyesével gyűjtjük össze a kártyákat, vagyis kvartetteket rakunk ki. Az egyik kvartettben játékok vannak, a másikban állatok, a harmadikban közlekedési eszközök, a egyedikben mesék...
Legjobban az édességeket szeretem.
A dobozban gyurmát is találtam. A játék végén megpróbálok olyan gyurmaképeket készíteni, amilyenek a kártyákon vannak.

Doboz tartalma:
- 28 db kártya
- 2 rúd gyurma
- Játékszabály

Ajánlott: 4 éves kortól, 3 - 4 játékos részére

Gyártó: Granna

Granna - Ranch társasjáték (03141)

Földet vásárolsz, állatokat tartasz, gyarapítod a gazdaságot, növeled a hasznot.
A Szuper Farmer megalkotója a kiváló lengyel matematikus, Karol Borsuk volt, ezért a játék szabályai matematikai törvényszerűségekre épülnek. Ez a maga nemében páratlan játék gazdálkodni tanít, amihez előrelátásra, számolásra, tervezésre és a kockázatok felmérésre lesz szükséged. Ezeket a mai világban nagyon fontos készségeket a Szuper Farmerrel játszva gyakorolhatod! A RANCH a Szuper Farmer folytatása. A RANCH gyakorlott játékosok számára több izgalmat, több döntési lehetőséget kínál.

A doboz tartalma: egy tábla, 102 állatos zseton, 6 kutyafigura, 2 tizenkétoldalú dobókocka, hatoldalú dobókocka, színes korongok.
Családi társasjáték 7 éven felülieknek, 2-6 játékos számára.

[youtube]vRHx7S5qzYw[/youtube]

Granna - Szuper Farmer Midi társasjáték (03175)

Farmer vagy, állatokat tartasz. Nagy öröm, hogy egyre több a jószágod, de vigyázz, a környéken a róka és farkas garázdálkodik, lecsaphatnak a te állataidra is. Most már a játék kis és közepes méretű változatát is ajánljuk, amelyek kép világa a Szuper Farmer folytatásaként létrejött Ranch illusztrációit idézi.
A Szuper Farmer megalkotója a kiváló lengyel matematikus, Karol Borsuk volt, ezért a játék szabályai matematikai törvényszerűségekre épülnek. Ez a maga nemében páratlan játék gazdálkodni tanít, amihez előrelátásra, számolásra, tervezésre és a kockázatok felmérésre lesz szükséged. Ezeket a mai világban nagyon fontos készségeket a Szuper Farmerrel játszva gyakorolhatod! Pedig a játék nagyon régi, a II. világháború idején keletkezett. Kalandos történetét megtalálhatod a dobozban.
Ajánlott: 6 éves kortól. Játékosok száma: 2-6 fő. Játékidő: 45 perc
Gyártó: Granna

Granna A brémai muzsikusok (03429)

Országszerte mindenki a négy bátor állatról mesél, amelyek egymás hátára állva akkora lármát csaptak, hogy a zsiványbanda tagjai fejvesztve elmenekültek. Most ti is sok gazfickót elüldözhettek, ha különböző állatokat állítotok egymásra. A muzsikusok helytállása más állatokat is felbátorított és arra ösztönzött, hogy szembeszálljanak a még mindig nagy számban garázdálkodó zsiványokkal. Elhatároztátok, hogy segítetek nekik, és Brémába menet mind összegyűjtötök néhány állatot, hogy egymásra állva elijesszék a gonosztevőket. Az nyer, akinek az állatai a legalacsonyabb tornyot alkotják. 5 éves kortól ajánlott. Játékosok száma: 2-4. Gyártó: Granna

Granna Aranyhal (03394)

A hatalmas tó partján, egy roskadozó kunyhóban élt a szegény halász a feleségével. Egy napon aranyhalat fogott ki, de az a legnagyobb meglepetésére emberi hangon kérlelni kezdte: Engedj szabadon, cserébe teljesítem egy kívánságodat. A halász úgy megijedt, hogy visszadobta a tóba a halacskát és hazasietett, anélkül, hogy bármit is kért volna tőle.
A legfiatalabb játékos kezd, vagy az, aki utoljára látott aranyhalat. Dob a kockával, és az óramutató járásával megegyező irányban pontosan annyit lép az aranyhallal, ahányat dobott. A játékos eldöntheti, hogy a folytonos vagy szaggatott vonalak mentén mozgassa a halat.
3 éves kortól ajánlott. Gyártó: Granna

Granna Az első játékaim Memó - Játékok

A Memó az emlékezetet fejleszti: a kártyapárokon ezúttal játékok vannak.

Ajánlott: 2-4 éveseknek

Gyártó: Granna

Granna Az első játékaim Puzzle - Állatok

A dobozban található 4 puzzle állatokat ábrázol a kölykeikkel. A puzzle-ok 4, 6, 9, 12 elemesek.

Puzzle:
A mami biztosan segít kirakni. Meglátod, hogy milyen egyszerű. Ezen a képelemen a kiselefánt az ormányával kapaszkodik a mamája farkába, Itt pedig egy elefántmama rámosolyog a kiselefántra, és már kész is a kép. Most próbáld meg kirakni az ugrabugráló zebrakölyköket.

Társasjáték:
Társasozhatsz is vele egy nagyobb gyerek vagy felnőtt segítségével.
Válassz ki egy pl. 12 darabos puzzle-t. Osszátok el egyenlően az elemeit.
Az nyer, aki elősként rakja le az összes puzzle elemet. Jó játékot!

Ajánlott: 2-4 éveseknek
Játékosok: 1-4.
Gyártó: Granna

Granna Az én erdőm (38202)

Térlátást fejlesztő játék óvodásoknak és kisiskolásoknak.

A gyerekeknek saját erdőt kell felnevelniük, fenyőkkel, madarakkal. Kockadobással szerzik meg a fák elemeit, az nyer akinek elsőként lesz öt teljes fája. Egy fa akkor kész, ha megvan az alapja, a koronája és ül rajta egy madár. A játéknak két variánsa van, az alapjátékot 4-7 éveseknek, a haladót 8-10 éveseknek ajánljuk.
Ajánlott: 4 éves kortól
Játékosszám: 2-4 fő
Játékidő: 30-40 perc
2 féle játék variáns.
Gyártó: Granna

Granna Családi játékok Rákfogó társasjáték

Déltengeri verőfény, pálmalevelek suhogása, a parti föveny szinte éget.
Az azúrkék vízen tarka vitorlák dagadnak, trópusi rákhalászok szelik a habokat, a hajók legénysége egymással verseng.
Az nyer, aki eltalálja, milyen színű ráktelepek lesznek a legértékesebbek.A játékosok a táblán színes rákzsetonokból kisebb-nagyobb ráktelepeket raknak ki, a ráktelep értéke a rajta lévő rákok számától függ.
RÁKFOGÓ meglepetésekkel teli, izgalmas társasjáték.
A kevésbé ügyes rákhalászok követhetik az ügyeseket, az azonos színű rákokat gyűjtők együttműködhetnek,és megnehezíthetik ellenfeleiknek a rákfogást.

A doboz tartalma:
- tábla
- 120 rákzseton ( 24 - 24 darab mind az 5 színben )
- 4 hajó, paraván
- 15 rákfigura (3 - 3 mind az 5 színben)
- rákzsák
- 4 játékos jelölő
- 5 rák értékjelölő
- játékszabály

Ajánlott: 7 éves kortól, 2-4 játékos részére

Gyártó: Granna
Rákfogó társasjáték bemutató video:
[youtube]i5Ys74vdfzM[/youtube]

Granna Családi játékok Sárkányok és Akadályfutás

Két társasjáték egy dobozban, kisebbeknek és nagyobbaknak!
Ki nevet a végén és Akadályfutás

A ` Ki nevet a végén ? ` az egyik legősibb, legnépszerűbb játék a világon, Indiából terjedt el.
Akik most ismerkednek vele, részletes játékszabályt találnak a dobozban.
A játék ezen verziójában meseszép sárkányok versenyeznek, hogy mielőbb célba jussanak, ahol ínycsiklandó reggeli várja őket.

Az Akadályfutás viszonylag új játék, 1960-ban Németországban adták ki először ` Malefitzspiel ` címmel.
Itt nem csak az számít, ki hányast dob!
A szépséges királylány kiszabadításához nem kevés furfangra lesz szüksége a játékosoknak, hiszen sok veszélyt le kell győzniük útközben.A gonosz varázsló parancsára útjukat állja a Mindenttudó Boszorkány, a Haragos Haramia, no meg a Kisördög.
Ráadásul meg kell előzniük a többi kérőt!
Természetesen a részletes leírás megtalálható a dobozban.

A doboz tartalma:
- 1 db kétoldalú tábla
- 20 db bábú
- 1 db dobókocka
- játékszabály mindkét ját

Granna CV (03178)

Gondolkodtál már azon, ki lennél, ha az életed másként alakul? Talán bűvész vagy világutazó? Esetleg az üzleti életben próbálnál szerencsét,hogy egymillió dollárt kereshess? A CV-vel minden lehetséges: megkaphatod álmaidállását, új kapcsolatokra és készségekre tehetsz szert. Bárki lehet belőled,csak akarnod kell! Építsd fel a történetedet lépésről lépésre - a játék végérea kártyáid kiadják a pályafutásodat tartalmazó CV-t. Az nyer, aki élete során legjobban teljesíti kitűzött céljait.

Gyártó: Granna

Granna CV Mini társas (03325)

A CV Pocket egy vadonatúj kompakt kártyajáték izgalmas döntésekkel.
A CV POCKET segítségével egy-egy fiktív személy bőrébe bújva építik fel CV-jüket, rakják ki az életpálya állomásait a játékosok. Negyedóra alatt fantasztikus életpályát építhetnek fel, munkát, hobbit és ismerősöket választhatnak, nehéz, életreszóló döntéseket hozva győzhetik le az ellenfeleiket. Az összegyűjtött kártyákon szereplő életút jelekért (pénz, tudás, kapcsolatok, szerencse és pech) szereznek pontokat, Piotr Socha nagyszerű kártyafigurái segítségével kipróbálhatnak egy vonzó, másik életet.
Életkor: 10+
Ajánlott: 2-4 játékos
Játékidő: 20 perc
A doboz tartalma:
55 kártya
Notesz
Ceruza
Játékszabály

Granna CVlizációk (03272)

Harcosok vagy gondolkodók? Építők vagy tudósok? Milyen lesz a te civilizációd?Találmányok, új technológiák, forradalmi nézetek - nagy felfedezések előtt állsz!Ebben a játékban egy törzs vezére leszel. Ámulatba akarod ejteni a világot a találmányaiddal,és boldoggá akarod tenni a népedet! Mérd föl az ellenfél lépéseit,blöffölj és szerezz boldogságpontokat. Lehet, hogy a te néped lesz az emberiségtörténetében a legelégedettebb?

Gyártó: Granna

Granna Dominó számokkal (03250)

Egy tehén, két elefánt, három oroszlán... ott meg egy egyes, egy kettes meg egy hármas! A hagyományos dominójáték új, vidám változata.

Doboz tartalma:
- 28 db jó min?ség? papírdominó
- 18 db-os ajándék puzzle
- Játékszabály

Ajánlott:4 éves kortól
1 - 4 játékos részére

Gyártó: Granna

Granna DUOS - Dolgok és állatok (03308)

A DUOS természetesen összeillő párok keresésére épülő társasjáték.12 véletlenszerűen leterített kártyából 4 párt kell alkotnod, remélve,hogy ugyanazokat gondoltad összetartozónak, mint a Narrátor.Egyszerűnek látszik? Lássuk, hogyan boldogulsz!

Granna Érzékek sorozat Szivárvány - Játék a színekkel

A kicsik játék közben megismerkedhetnek a színek világával, a nagyobbak memóriájukat és koncentrációs képességüket fejleszthetik.
A szivárvány társasjáték 3 különböző korosztálynak szóló játékvariációt rejt magában, így a gyerkőcök sokáig játszhatnak vele, a nagyobb tesóknak is izgalmas.

A doboz tartalma:
- szivárványos tábla
- 36 korong színes képekkel
- 6 színű dobókocka
- játékszabály

Ajánlott: 3 éves kortól 10 éves korig
1-6 játékos részére

Gyártó: Granna

Granna Formafogó (03355)

A FORMAFOGÓ remek kikapcsolódást jelentő, izgalmas játék az egész családnak, fejleszti a megfigyelőképességet, gyors reagálásra tanít.
Mi a játék lényege?
Figyeld meg, milyen színű és alakú formákból van a legtöbb az adott kártyán.
Egy játékvariánssal nem éred be? Hármat is kínálunk ehhez a társashoz! még mindig bizonytalan vagy?
Nézd, milyen fantasztikus képeket állítottunk a legegyszerűbb formákból, körökből, háromszögekből és négyzetekből.
Légy résen, a formák kifoghatnak rajtad!

Életkor: 6+
Ajánlott: 2-6 játékos számára
Játékidő: 20 perc
A doboz tartalma:
54 képes kártya
15 választó kártya
kártyadoboz
játékszabály

Gyártó: Granna

Granna Gombászás az elvarázsolt erdőben (03216)

Különleges kaland vár rátok! Egy teli kosár gombával kell hazatérni az elvarázsolt erdőből igazi kaland. Erdei állatok segítik vagy akadályozzák a gombaszedőket útjuk során. A boszorkány mindent elkövet, hogy borsot törjön a játékosok orra alá. A klasszikus lépegetős játékot meseszép 3D-s játéktábla teszi egyedülállóvá.
A játékot az kezdi, aki legutóbb evett gombát. A játékosok az óramutató járásának megfelelő irányban követik egymást. Egymás után dobnak a kockával, majd annyi mezőt lépnek előre, ahányat dobtak. Ha gombát találnak a mezőn, ahova a bábujukkal eljutottak, a kosarukba teszik. Ha állatzsetonos mezőre érkeznek, akkor különböző feladatokat kell végrehajtaniuk.

Életkor: 4+
Javaslat: 2-4 játékos részére

A doboz tartalma:
játéktábla
25 gomba
18 állatzseton
a boszorkánykunyhó elemei
4 kosár
4 bábu
dobókocka

Gyártó: Granna

Granna Hamupipőke (03330)

A herceg ma világraszóló bált ad! Hamupipőke is szeretne ott lenni, de nincs mit felvennie. Segítsetek neki felöltözni és elindulni a bálba. Az idő sürget rajta!
Mesebeli társasjáték kicsiknek, a klasszikus Hamupipőke mese elemeivel. Gyönyörű képi világ egy kooperatív játékban amit akár egyedül is játszhatsz! Találd meg az összes kelléket ami szükséges a bálra még mielőtt éjfélt üt az óra. Gyűjtsd össze az egereket, a cipellőket vagy akár a tököt és a hintót hogy eljuthass a bálba és részese legyél ennek a varázslatos mesének. Tornáztasd a memóriád vagy használd fel a különleges kártyalapok adottságait hogy az idő lejárta előtt összegyűjtsd a párokat.

Életkor: 4+
Javaslat: 1-4 játékos részére
Játékidő: 20 perc

A doboz tartalma:
24 kártya
játéktábla órával
Hamupipőke figura kartonból
fa dobókocka

Gyártó: Granna

Granna Hétalvók (04151)

A Hétalvóban ki kell találni, hogy melyik állat aludt már el. Tegyétek próbára az emlékezőtehetségeteket! Ki emlékszik, milyen volt a Hétalvó takarója? Vajon mesekönyv vagy maci volt-e nála elalvás előtt?

Granna Jancsi és Juliska (03888)

Egy játék, amitől minden gyerek elalszik. Elnémítja a legfiatalabb játékosokat és még élvezetesebbé teszi a lefekvést. Számos játékváltozat, gyönyörű állatok illusztrációi és egy háromdimenziós kiságy minden kis alvót elbűvöl. Lefekvéshez és jó éjszakai alváshoz ajánlott játék.

Granna Lottó (új kiadás) (03251)

A Granna Lottó egyszerű és közkedvelt fejlesztő játék óvodásoknak.
Gazdagítja a gyerekek szókincsét, segíti a látás- és mozgáskoordinációt.
Javítja a megfigyelőképességet.

A doboz tartalma:
28 kétoldalas sablon
kis kép
játékszabály

Ajánlott: 3 éves kortól
Játékosszám: 1-4 fő
Játékidő: 20-30 perc
Gyártó: Granna

Granna M/S Batory társas (03328)

A legendás lengyel óceánjáró, az M/S BATORY fedélzetére invitál a GRANNA új társasjátéka. Elrabolták Pawlicka grófnő felbecsülhetetlen értékű ékszereit, és az utasok vagy a legénység tagjaiközt lapul a tettes. A játékosok lesznek a detektívek, az a feladatuk, hogy minél hamarabb megtalálják a tolvajt, kérdéseket tesznek fel, és a válaszok alapján sorban zárják ki a gyanúsítottakat. Az 1930-as évek hangulatát idéző izgalmas játék mellett is számos érdekességet olvashatunk a történészek bevonásával készült szabálykönyvben, az építéstől és a játék által megidézett tengerentúli luxusutak történetétől kezdve, az izgalmas háborús küldetéseken át, egészen a hidegháborús időszak megváltozott utazási körülményeiig és a hajó szocialista szállodává alakításáig.

Granna Maffia (00084)

A MAFFIA a népszerű csapatjáték lebilincselő társas változata. Gyerekek és felnőttek egyaránt élvezik, táborozáskor vagy az iskolában, bulin, családi eseményeken, csapatépítő tréningeken. Eredeti szabályaival nagyobb csoportok számára teszi lehetővé a közös játékot.