10141 termék
Italeri - British Infantry and Sepoys (Colonial wars) 1:72 (6187s)

A készlet részletesen reprodukálja a 19. század második felének brit gyarmati csapatait és a szepoikat, az Indiában honos gyalogsági csapatokat, amelyeket a brit uralom alatt alkalmaztak. A Sepoys-t már a Kelet-indiai Társaság is alkalmazta, de a brit indiai hadseregben való alkalmazásuk során váltak ismertté. A szepoik egyenruhája különösen az 1878-as második angol-afgán háborúra utal, amely az 1880-as kandahári csatában csúcsosodott ki.

Italeri - Bugatti Type 35B 1:12 (4710s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 30,6 cm Gyártó: Italeri

Italeri - CAPRONI CA-313/314 (Vintage Lim. Ed.) 1: 72 (0106s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - Command post 1:35 (0417s)

Cölöpökből készült és homokzsákokkal megerősített parancsnoki vagy megfigyelőállás. Ideális a II. világháborúban, az európai fronton játszódó diorámákhoz.

2 590 Ft
Italeri - DAF XF105 Smoky Jr. 1:24 (3917s)

Ez a DAF közúti vontató a kereskedelmileg sikeres előző sorozat további átalakítását jelenti. Az XF105 nagyfokú tágasságot és jó vezetési komfortot kínál a távolsági felhasználók számára, és a legszigorúbb környezetvédelmi előírásoknak való megfelelés mellett nagy mechanikai megbízhatóságot és magas szintű motorteljesítményt garantál a legkülönbözőbb vezetési körülmények között. Ezenkívül a vezetőfülke tervezési jellemzői jelentős védelmet nyújtanak a vezetőnek baleset esetén. A Smoky név a versenyző édesapjának versenylováról származik (innen Junior), amely a győzelemhez szokva füstfelhőben tűnt el ellenfelei előtt. A lovak egyben a vadnyugati hangulatot idéző DAF XF 105 oldalainak airbrush festésének főszereplői is.

Italeri - F-22 Raptor 1:48 (2822s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 39,4 cm Gyártó: Italeri

9 990 Ft
Italeri - F-35B STOVL version 1:48 (2810s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 32,1 cm Gyártó: Italeri

Italeri - F-5A Freedom Fighter 1:72 (1441s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 20 cm Gyártó: Italeri

Italeri - F/A - 18F Super Hornet 1:48 (2823S)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 38,1 cm Gyártó: Italeri

Italeri - FIAT 500 F 1968 upgraded edition 1/12 (4715S)

A Nuova 500-at a Fiat 1957 és 1975 között gyártotta. A négy keréken közlekedő igazi ikon, a Made in Italy egyik szimbóluma, egyedi és felismerhető formatervezése pedig világszerte híres. A torinói székhelyű vállalat célja egyszerű volt: olyan használati autót gyártani, amellyel növelni lehet azon vásárlók körét, akik megengedhetik maguknak az autót. Nem csak ez volt a cél. Az autónak könnyen vezethetőnek kellett lennie, még városban is, és alacsony üzemeltetési költséggel kellett rendelkeznie. 1965-ben bemutatták az F változatot, amelynek az volt a sorsa, hogy a legtöbb példányban gyártott autó legyen. A Fiat 500 F volt az első, amely az új KRESZ-nek megfelelően elülső zsanérokkal ellátott ajtókat szerelt fel, és számos innovatív műszaki és esztétikai megoldást alkalmazott, mint például a karosszéria megváltoztatása és a szélesebb szélvédő. A ma gyártott 500-asok közül még mindig ez a legklasszikusabb, és sok autós szívében megmaradt.

Italeri - FIAT Abarth 695SS/Assetto Corsa 1:12 (4705s)

Festést, ragasztást igénylő makett. Mérete: 25 cm. Gyártó: Italeri

42 990 Ft
Italeri - Fokker F-27 SAR 1:72 (1455s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 32,5 cm Gyártó: Italeri

11 290 Ft
Italeri - Ford Escort Zakspeed Gr. 2 1:24 (3664S)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 16,7 cm Gyártó: Italeri

Italeri - French Artillery (Nap. Wars) 1:72 (6018s)

Mivel Napóleon fiatal korában tüzérségi kiképzést kapott, nagy figyelmet szentelt e szakterület csatatéren betöltött szerepének. A Gribeuval-rendszeren alapuló darab szolgái a lovas tüzérek egyenruháját viselik, a jellegzetes bundasapkával. Érdekesek a tüzérségi vonatvezetők egyenruhái.

Italeri - French Hussars (Nap. Wars) 1:72 (6008s)

A huszár kifejezés a könnyűlovassági katona prototípusát jelöli, és a magyar huszár szóból származik. A leghíresebb huszáregységek a napóleoni francia ezredek voltak. Felderítő, összekötő és fedő feladatokra alkalmazták őket, hogy álcázzák a császári hadtestek mozgását, például az előrenyomulás során, amely 1805-ben Ulmnál Mack osztrák tábornok átkarolásához vezetett. A készletben szereplő katonák az 1806-ban Jénánál alkalmazott 1. huszárezred egyenruhájában vannak ábrázolva, és a díszes, magyar stílusú egyenruha, szablya, szablya és karabély jellemzi őket.

Italeri - French Infantry (Nap. Wars) 1:72 (6066s)

A szoros menetrendben előrenyomuló gyalogságot gyakran könnyűgyalogsági egységek, Chasseurs, Tirailleurs vagy Voltigers előzték meg. Céljuk az volt, hogy célba vegyék az ellenséget, hogy megzavarják soraikat vagy eltalálják a támpontjaikat (tisztek, dobosok, zászlóvivők). A császári gárdának is voltak könnyűgyalogsági ezredek a soraiban.

Italeri - French Line Infantry (Nap. Wars) 1:72 (6002s)

Napóleon Grande Armée-jének fő gerincét a vonalas gyalogság alkotta. Az 1806-tól elfogadott shako felváltotta a bicornes-t. és a Charleville 1777-es muskéta a francia gyalogság jellegzetes elemei. A briquet, a rövid gyalogsági kard teszi teljessé a felszerelést. A készletből nem hiányzik az ezred dobosa és a sastartó az ezred jelvényeivel.

Italeri - Germ. PAK 40 AT Gun & crew (WWII) 1:72 (6096s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Elite Troops (WWII) 1:72 (6068s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Infantry - Winter Uniform (WWII) 1:72 (6151s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Military Motorcycle with sidecar 1:9 (7403s)

1938-ban a német hadsereg külön kérésére a BMW és a Zundapp, a hadsereg fő motorbicikli-beszállítója, megbízást kapott egy olyan közös termék előállítására, amelynek a lehető legtöbb alkatrésze közös. Mindkét prototípus 1940-ben készült el, és a gyártás 1941-ben kezdődött meg. Különlegessége az volt, hogy az oldalkocsin egy második meghajtó kerék volt, amely az oldalkocsivázon keresztül futó hajtótengelyen keresztül vette át a vonóerőt a differenciálműtől. A vezetés megkönnyítése érdekében a vonóerő 70%-a a motorkerékpáron, 30%-a pedig az oldalkocsin volt elosztva a differenciálműben elhelyezett műholdak és bolygókerekek rendszerén keresztül. Ha a homokos vagy sáros talajon való vezetés megkívánta, a két kerék integrálhatóvá tehető volt. A kéthengeres 750 cm3-es motor 26 lóerő leadására volt képes, a végsebessége pedig 90 km/h volt. Széles körben használták minden nagyobb hadszíntéren és minden környezeti körülmény között (Észak-Afrikától Oroszországig). Megbízhatónak és robusztusnak bizonyult.

Italeri - German Paratr. - tropical unif. (WWII) 1:72 (6134s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Paratroopers (WWII) 1:72 (6045s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - Kdf. 1 Typ 82 Kübelwagen 1:9 (7405s)

A Typ 82 Kubelwagen a második világháború egyik leghíresebb és legnépszerűbb katonai járműve. Ferdinand Porsche mérnök tervezte és a Volkswagen gyártotta. A tervezés célja egy egyszerű, könnyen megépíthető, könnyen karbantartható és javítható jármű megalkotása volt. A fémlemezek laposak voltak, a formaterv pedig ívek nélküli. Az alváz is egyszerű felépítésű volt, egy központi csővel és a hátsó motor és a sebességváltó tartójával. A Kubelwagen 998 cm3-es benzinmotort kapott, és 80 km/h végsebességet ért el. A jármű nem rendelkezett 4x4-es vontatási képességgel, de rendkívül megbízhatónak bizonyult mindenféle terepen, és minden fronton és minden környezeti körülmény között elkísérte a német hadsereg hadjáratait. A Kubelwagen MG34 vagy MG42 géppuska tartóval volt felfegyverezhető.