8909 termék
Italeri - FIAT 500 F 1968 upgraded edition 1/12 (4715S)

A Nuova 500-at a Fiat 1957 és 1975 között gyártotta. A négy keréken közlekedő igazi ikon, a Made in Italy egyik szimbóluma, egyedi és felismerhető formatervezése pedig világszerte híres. A torinói székhelyű vállalat célja egyszerű volt: olyan használati autót gyártani, amellyel növelni lehet azon vásárlók körét, akik megengedhetik maguknak az autót. Nem csak ez volt a cél. Az autónak könnyen vezethetőnek kellett lennie, még városban is, és alacsony üzemeltetési költséggel kellett rendelkeznie. 1965-ben bemutatták az F változatot, amelynek az volt a sorsa, hogy a legtöbb példányban gyártott autó legyen. A Fiat 500 F volt az első, amely az új KRESZ-nek megfelelően elülső zsanérokkal ellátott ajtókat szerelt fel, és számos innovatív műszaki és esztétikai megoldást alkalmazott, mint például a karosszéria megváltoztatása és a szélesebb szélvédő. A ma gyártott 500-asok közül még mindig ez a legklasszikusabb, és sok autós szívében megmaradt.

Italeri - FIAT Abarth 695SS/Assetto Corsa 1:12 (4705s)

Festést, ragasztást igénylő makett. Mérete: 25 cm. Gyártó: Italeri

Italeri - Fokker F-27 SAR 1:72 (1455s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 32,5 cm Gyártó: Italeri

Italeri - Ford Escort Zakspeed Gr. 2 1:24 (3664S)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 16,7 cm Gyártó: Italeri

Italeri - French Artillery (Nap. Wars) 1:72 (6018s)

Mivel Napóleon fiatal korában tüzérségi kiképzést kapott, nagy figyelmet szentelt e szakterület csatatéren betöltött szerepének. A Gribeuval-rendszeren alapuló darab szolgái a lovas tüzérek egyenruháját viselik, a jellegzetes bundasapkával. Érdekesek a tüzérségi vonatvezetők egyenruhái.

Italeri - French Hussars (Nap. Wars) 1:72 (6008s)

A huszár kifejezés a könnyűlovassági katona prototípusát jelöli, és a magyar huszár szóból származik. A leghíresebb huszáregységek a napóleoni francia ezredek voltak. Felderítő, összekötő és fedő feladatokra alkalmazták őket, hogy álcázzák a császári hadtestek mozgását, például az előrenyomulás során, amely 1805-ben Ulmnál Mack osztrák tábornok átkarolásához vezetett. A készletben szereplő katonák az 1806-ban Jénánál alkalmazott 1. huszárezred egyenruhájában vannak ábrázolva, és a díszes, magyar stílusú egyenruha, szablya, szablya és karabély jellemzi őket.

Italeri - French Infantry (Nap. Wars) 1:72 (6066s)

A szoros menetrendben előrenyomuló gyalogságot gyakran könnyűgyalogsági egységek, Chasseurs, Tirailleurs vagy Voltigers előzték meg. Céljuk az volt, hogy célba vegyék az ellenséget, hogy megzavarják soraikat vagy eltalálják a támpontjaikat (tisztek, dobosok, zászlóvivők). A császári gárdának is voltak könnyűgyalogsági ezredek a soraiban.

Italeri - French Line Infantry (Nap. Wars) 1:72 (6002s)

Napóleon Grande Armée-jének fő gerincét a vonalas gyalogság alkotta. Az 1806-tól elfogadott shako felváltotta a bicornes-t. és a Charleville 1777-es muskéta a francia gyalogság jellegzetes elemei. A briquet, a rövid gyalogsági kard teszi teljessé a felszerelést. A készletből nem hiányzik az ezred dobosa és a sastartó az ezred jelvényeivel.

Italeri - Germ. PAK 40 AT Gun & crew (WWII) 1:72 (6096s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Elite Troops (WWII) 1:72 (6068s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Infantry - Winter Uniform (WWII) 1:72 (6151s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Military Motorcycle with sidecar 1:9 (7403s)

1938-ban a német hadsereg külön kérésére a BMW és a Zundapp, a hadsereg fő motorbicikli-beszállítója, megbízást kapott egy olyan közös termék előállítására, amelynek a lehető legtöbb alkatrésze közös. Mindkét prototípus 1940-ben készült el, és a gyártás 1941-ben kezdődött meg. Különlegessége az volt, hogy az oldalkocsin egy második meghajtó kerék volt, amely az oldalkocsivázon keresztül futó hajtótengelyen keresztül vette át a vonóerőt a differenciálműtől. A vezetés megkönnyítése érdekében a vonóerő 70%-a a motorkerékpáron, 30%-a pedig az oldalkocsin volt elosztva a differenciálműben elhelyezett műholdak és bolygókerekek rendszerén keresztül. Ha a homokos vagy sáros talajon való vezetés megkívánta, a két kerék integrálhatóvá tehető volt. A kéthengeres 750 cm3-es motor 26 lóerő leadására volt képes, a végsebessége pedig 90 km/h volt. Széles körben használták minden nagyobb hadszíntéren és minden környezeti körülmény között (Észak-Afrikától Oroszországig). Megbízhatónak és robusztusnak bizonyult.

Italeri - German Paratr. - tropical unif. (WWII) 1:72 (6134s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - German Paratroopers (WWII) 1:72 (6045s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - Kdf. 1 Typ 82 Kübelwagen 1:9 (7405s)

A Typ 82 Kubelwagen a második világháború egyik leghíresebb és legnépszerűbb katonai járműve. Ferdinand Porsche mérnök tervezte és a Volkswagen gyártotta. A tervezés célja egy egyszerű, könnyen megépíthető, könnyen karbantartható és javítható jármű megalkotása volt. A fémlemezek laposak voltak, a formaterv pedig ívek nélküli. Az alváz is egyszerű felépítésű volt, egy központi csővel és a hátsó motor és a sebességváltó tartójával. A Kubelwagen 998 cm3-es benzinmotort kapott, és 80 km/h végsebességet ért el. A jármű nem rendelkezett 4x4-es vontatási képességgel, de rendkívül megbízhatónak bizonyult mindenféle terepen, és minden fronton és minden környezeti körülmény között elkísérte a német hadsereg hadjáratait. A Kubelwagen MG34 vagy MG42 géppuska tartóval volt felfegyverezhető.

Italeri - Lancia Delta HF Integrale 16v 1:12 (4709s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 32,6 cm Gyártó: Italeri

Italeri - LAND ROVER 109 LWB 1:24 (3665S)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 24,1 cm Gyártó: Italeri

Italeri - M109 A1/A2/A3/G 1:35 makett harcjármű (6589s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - Mercedes-Benz SK 1844LS V8 1:24 (3956s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 24,5 cm Gyártó: Italeri

Italeri - Mirage III 1:48 (2816s)

A Dassault Mirage III a francia repülőgépgyártás mérföldkövének számít. Az 1960-as évek elejétől kezdve gyártották az Armée de l\u0027Air egységeinek felszerelésére, és azonnal rendkívül hatékonynak bizonyult. Hamarosan kereskedelmi sikert aratott, és számos országba exportálták, az 1970-es és 1980-as évek során számos konfliktusban részt vett. Jellegzetes, összetéveszthetetlen deltaszárnya révén az utóégetővel ellátott Snecma Atar motornak köszönhetően képes volt a Mach 2 sebességet is meghaladni. A Mirage IIIC után, amelyet elfogó vadászgépnek szántak, kifejlesztettek egy többfeladatú és földi támadó változatot is. �gy született meg a Mirage IIIE, amelyet aerodinamikai szempontból a törzs meghosszabbítása jellemez a továbbfejlesztett repüléstechnika elhelyezése érdekében.

Italeri - Observation Post 1:35 (0418s)

Festést, ragasztást igénylő makett! Gyártó: Italeri

Italeri - P-51B 1:72 (1423s)

Festést, ragasztást igénylő makett. Mérete: 14 cm. Gyártó: Italeri

Italeri - Polish-Dutch Lancers (Nap. Wars) 1:72 (6039s)

A Regiment de Chevau-Legers Polonaise és a Regiment de Chevau-Legers-Lanciers, amelyet egyenruhájuk színe alapján inkább Vörös Lándzsásoknak neveznek, Napóleon császári gárdájának két leghíresebb lovasegysége közé tartozik. Az 1807-ben és 1810-ben, a lengyel és holland egységek egyesítésével, országaik annektálása után létrehozott alakulatokat a Czapska és a specialitásukat azonosító, összetéveszthetetlen lándzsák jellemzik.

Italeri - PZ. IV F1/F2/G With AFRIKA KORPS 1:35 (6593S)

Festést, ragasztást igénylő makett! Mérete: 20,0 cm Gyártó: Italeri