Italeri - German Military Motorcycle with sidecar 1:9 (7403s)
1938-ban a német hadsereg külön kérésére a BMW és a Zundapp, a hadsereg fő motorbicikli-beszállítója, megbízást kapott egy olyan közös termék előállítására, amelynek a lehető legtöbb alkatrésze közös. Mindkét prototípus 1940-ben készült el, és a gyártás 1941-ben kezdődött meg. Különlegessége az volt, hogy az oldalkocsin egy második meghajtó kerék volt, amely az oldalkocsivázon keresztül futó hajtótengelyen keresztül vette át a vonóerőt a differenciálműtől. A vezetés megkönnyítése érdekében a vonóerő 70%-a a motorkerékpáron, 30%-a pedig az oldalkocsin volt elosztva a differenciálműben elhelyezett műholdak és bolygókerekek rendszerén keresztül. Ha a homokos vagy sáros talajon való vezetés megkívánta, a két kerék integrálhatóvá tehető volt. A kéthengeres 750 cm3-es motor 26 lóerő leadására volt képes, a végsebessége pedig 90 km/h volt. Széles körben használták minden nagyobb hadszíntéren és minden környezeti körülmény között (Észak-Afrikától Oroszországig). Megbízhatónak és robusztusnak bizonyult.