Tisztelt Vásárlóink!

Átmenetileg a bankkártyás fizetést nem tudjuk biztosítani.

Megértésüket köszönjük!

 

 

Tájékoztató a bankkártyás fizetésről

 

   

 

Üdvözöljük a K&H Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Áruházban!

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Az alábbiakban részletesen ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását:

Mire figyeljen a vásárláskor?

Olvassa el az Áruház ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
Tanulmányozza át az Áruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

Fizetés lépései:

A K&H Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, Mastero, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyák/egyszer használatos kártyaszámmal történő fizetés lehetőségét teszi lehetővé. VISA Electron és Maestro kártyával történő fizetés csak abban az esetben lehetséges, ha azt a kibocsátó bank internetes használatra engedélyezi.
Ön az Áruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
A fizetést követően Ön visszatér az Áruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti - a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról az Áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző Vissza/Back vagy a Frissítés/Refresh gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Tájékoztató a megrendelés lemondásának módjáról és feltételeiről:

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, azt kérjük ügyfélszolgálatunknak jelezze.
A 45/2014. (II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 munkanapon belül. A fogyasztó az elállási jogot a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától kezdve gyakorolhatja, írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül köteles visszatéríteni a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, amennyiben a vásárló a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén visszaszolgáltatta az eladó részére, a Kék Kobra Kft. - Játék és Makett Centrum címére (1097 Budapest, gyáli út 31/B). Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Amennyiben a fogyasztó él a 45/2014 (II.26.) Korm. rendeltben meghatározott elállási jogával úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 14 munkanapon belül blokkal vagy számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik.
Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának vásárlása esetén, ha a csomagolást már felbontotta.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 14 munkanapon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez kell fordulni.

A kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, az áruvisszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei, a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:

Amennyiben bankkártyás fizetés esetén egy tételt mégsem sikerül beszereznünk, a termék vételárát a lehető leghamarabb, legfeljebb 14 munkanapon belül, automatikusan visszahelyezzük kártyájára.